Love Ya Ma Baby

Posted by Publicat de Anonim On 12:59

Totul a inceput ca o gluma,
Un joc nevinovat care treptat s-a transformat in iubire,
Curand mi-am dat seama ca tu esti diferita intre toate,
Ca esti singura persoana care tinea cu adevarat la mine
Iar asta m-a facut sa te iubesc din ce in ce mai mult.
Asa de mult incat nimeni nu mai are loc in inima mea in afara de tine.
Dar tot ce am spus pare atat de frumos,si chiar este.
Numai ca exista ceva care poate sa desparta doua persoane
Dar nici odata nu o sa poata sa desparta dragostea ce le uneste
Distanta,ne tine departe unul de altul...
Atat de departe incat nu te pot trezi dimineatza cu un sarut,
Nu te pot privi in ochi cand iti spun te iubesc,
Nu-ti pot simti parfumul si nici atingerea moale a buzelor tale,
Nu tepot tine de mana in serile fierbinti de vara.
Dar chiar daca esti atat de departe,dragostea ne aduce mai aproapre.
Ne tine impreuna,iar visele de azi curand vor deveni realitate,
Sperantele de maine vor deveni impliniri,orice cadere va fi un pas inainte,
Nu vom tine cont de nimeni si nimic,
Nimeni nu ne va putea sta in cale atata timp cat vom asculta doar inima.
Cu toate astea tu tot departe de mine esti,
Si chiar daca dragostea ne aduce mai aproape
Dorul de tine nu-l poate nu-l poate stinge nici macar o furtuna.
Cineva mi-a spus cu mult timp in urma sa nu ma bucur de nimic.
Pentru ca orice minune tine decat 3 zile,
Dar iubirea noastra a durat mai mult,si sper sa dureze in continuare
Chiar daca unii poate invidiosi pe noi pentru ca ne iubim asa mult,
Sau se bucura ca distanta ne tine departe.
As vrea sa fie cat mai aproape acea zi cand vom fi iar impreuna,
Sa vad cum le dispare usor zambetul de pe fatza,
Si sa le aduc aminte ca orice sfarsit are un nou inceput.
Te Iubesc Puiu Meu Mic!

2 comentarii

  1. Anonim Said,

    nu pot sa spun in cuvinte ceia ce simt pentru tine dar pot sa-ti spun ca tu esti acea persoana care m-a facut sa simti sentimentul de a trai cu adevarat pentru o iubire care vine din adancul sufletului...si daca distanta ne desparte eu intodeauna te-am simtit alaturi de mine...si vreau sa-ti spun ca .............................................. u esti tot ce mi-am dorit vreodata ......

    Posted on 23 februarie 2009 la 14:45

     
  2. Anonim Said,

    O primăvară frumoasă şi plină de împliniri!

    Posted on 1 martie 2009 la 05:07

     

Trimiteți un comentariu