Speranta unui Vis

Posted by Publicat de Anonim On 05:07

M-am saturat de voi,
M-am saturat de toti,de toate
Stau si beau si sper
Sa fie ultima noapte

M-am saturat sa sufar
Din cauza uneia ca tine
Care imi zice zi de zi
Ca o sa fie bine
...Da nu e

In gandul meu speranta
Nu-si mai gaseste locul,
Dar stiu un singur lucru,
Fumand pot sa uit totul

Ca tu imi zici,in fiecare sara
Cat ti la mine,ma iubesti
Dar tu faci inima sa doara,
Si sper pentru ultima oara

In noapte sa simt sarutul,
Sa simt atingera moale,
Si sper atat de mult
Sa fie buzele tale

De-ai sti cat doare,
Te tin in brate
Dar nu ma simti
Distanta-i mare,tare

Ce doare,chiar doare tare
De mana te tin strans
Si nu mai am rbdare
Dar oare...

Inima-ti bate tare
Cand gandul te aduce mai aproape
Tarziu in noapte
Chemat de suflet si de soapte

Dar cel mai tare si mai tare
Inima doare,sufletul usor se stinge,
Cand noaptea maore
La primele raze de soare

Usor pe buze simt
A ta dulce sarutare
Dar deschid ochii
...Si dispare

Se pierde usor in zare
Cand al meu corp tresare
Se intreaba...
Ce-a fost oare?

0 comentarii

Trimiteți un comentariu